در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی:

امانت‌داری شورای‌ نگهبان، انتخاباتی سالم رقم زد

شماره خبر : 1080 - https://asreatrak.ir/short/4PR57

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه با امانت‌داری شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی شاهد انتخاباتی سالم بودیم، گفت: استحکام نظام با حضور قوی مردم رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، محمدرضا حسین‌نژاد امروز در همایش اعضای ستادی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان گفت: با امانت‌داری شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی شاهد انتخاباتی سالم بودیم که استحکام نظام با حضور قوی مردم رقم خورد.

وی با بیان اینکه در پیشگیری از جرائم انتخاباتی جزو استان‌های پیشتاز کشور بودیم، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در استان سالم و با مشارکت خوب مردم برگزار شد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با مصوبات سفر رئیس جمهور شهید برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اتفاقات خوشایندی در مسیر توسعه استان رخ داد.

وی انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با اعتبار یک میلیارد و  ۳۰۰ میلیون تومانی را از مهم‌ترین پروژه‌های سفر رئیس جمهور شهید عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این پروژه، با انتقال آب سرانی انقلابی در تامین آب شرب و تحول بخش کشاورزی ایجاد خواهد شد.

حسین‌نژاد بیان کرد: با توجه خاص رئیس جمهور شهید به خراسان شمالی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر رقم خورد که در نوع خود بی‌نظیر و کم نظیر بود که نشان دهنده توجه رئیس جمهور شهید به مناطق محروم بود.

انتهای خبر/دهقانی

 

0 نظر

ارسال نظرات